Tuesday, May 17, 2011

Highschool of the Dead


Źródło:

Blu-ray

Zawartość:

Odcinki 1-12 + OAV

Twórcy:

Korekta: Merle, muzzy, Unknown-san. Cała reszta: Mike Gold

Krótka treść:


Takashi jest typowym licealistą (emo z kłopotami), otoczonym przez typowe licealistki. Sami wiecie, wielkie piersi, wszelkie możliwe fetysze, każdy zna to ze swojego liceum... Dokładnie tak samo jak każdy zna ze swojego liceum dzień, gdy zaatakowały zombie. Obróciły one całe życie Takashiego do góry nogami, zmuszając go żeby wreszcie stał się mężczyzną, wziął w rękę kij baseballowy i zrobił porządek ze wszystkimi swoimi kłopotami.

Od tłumacza:

Dzisiaj oddaję w wasze ręce finalną wersję naszego tłumaczenia "Highschool of the Dead". Po długim czasie zebrałem wszystkie poprawki, które do mnie napłynęły, zrobiłem masę testów encodingu i skompilowałem wersję, której raczej nie będę już poprawiał. Wiem, że niektórzy z was zapytają: "Czemu to takie wielkie?". Mogę im odpowiedzieć jedynie tak, że jest to anime natywnie wydane w full HD. Dodatkowo zawiera ono całą masę dynamicznych scen i chciałem, aby potencjalny widz mógł w pełni doświadczyć ataku zombie, takim jakim chcieli go przedstawić twórcy. Próbowałem zrobić też encode 720p, jednak nawet przy najhojniejszych ustawieniach, nie był on równie dobry co 1080p. Oczywiście, ktoś może przekodować moje wydanie na niższe rozdzielczości. Nie mam na to wpływu, ale także nie pochwalam tego. Wszelkie recody popsują tylko zamierzony przez nas efekt i tygodnie pracy, jakie włożyliśmy w przygotowanie tego encodu.

Wszelkie anglojęzyczne teksty bez przypisków w kanie zostawiliśmy po angielsku. Skoro Japończycy muszą się z nimi męczyć, to czemu nie wy?

Życzymy wam przyjemnego oglądania.
Mike Gold i cała grupa Atarashii Fansubs.

Download:

Torrent

No comments: