Monday, March 7, 2011

Ore no Imouto




Naszym aktualnie rozwijanym projektem jest seria "Ore no imouto ga konnani kawaii wake ga nai", czyli "Nie ma szans, żeby moja siostra była taka słodka", lub jak kto woli, w skrócie "Oreimo". Przy tym projekcie pracowałem jak zwykle ja (MikeGold) w roli człowieka od wszystkiego, oraz moja korekta, w składzie nieco powiększonym (Merle, Unknown-san, Danai oraz Muzzy). Muszę także nadmienić, że ten projekt nie powstałby w ogóle, bez cennej pomocy ludzi z fansubs.pl, którzy pomogli mi podczas wielu problemów, na jakie natrafiłem podczas kodowania źródeł BD (Tai i FAiM).

Na dzień dzisiejszy seria jest w pełni ukończona i skorygowana w wersji TVRip do odcinka 12a włącznie, jednak postanowiliśmy oddać w wasze ręce wyłącznie wersję BD, którą będę udostępniał z czasem, gdy przyjdą do mnie kolejne płyty BD.

Informacja o subie:
Skład:
MikeGold - tłumaczenie, timing, kodowanie, efekty, autokorekta
Merle - korekta, QC
Unknown-san - korekta
Muzzy - korekta
Danai - korekta

Ilość odcinków ukończonych:
TV Rip: 13
BD: 6

Informacja o anime: Tanuki, Anidb.

Odcinek 01:

"Nie ma szans, żebym pokochał moją siostrę"

CRC: 59B56A63
Rozmiar: 400,645 kb

Odcinek 02:

"Nie ma szans, żebym poszedł na spotkanie na żywo z moją siostrą"

CRC: 5CE0D45F
Rozmiar: 438,014 kb





---

Odcinek 03:

"Nie ma szans, żeby moja siostra była taka słodka"

CRC: 88C006E0
Rozmiar: 444,307 kb

Odcinek 04:

"Nie ma szans, żeby moja siostra pojechała na letni Comiket"

CRC: E2458613
Rozmiar: 499,232 kb





---

Odcinek 05:

"Nie ma szans, żeby przyjaciółka mojej siostry była taką XXXX"

CRC: 2DAAB706
Rozmiar: 473,572 kb

Odcinek 06:

"Nie ma szans, żeby moja przyjaciółka z dzieciństwa była taka słodka"

CRC: BF227FC5
Rozmiar: 372,318 kb





Download: Megaupload, Torrent
Pass: atarashii


Jako że nie wszystkim chce się czekać miesiąc na kolejne dwa odcinki, postanowiliśmy udostępnić wam finalną wersję HDTV. Oczywiście kolejne BD-Ripy będą wychodzić, zostaną one dodatkowo poprawione i przy każdym wydaniu BD-Ripa, kolejne odcinki HDTV znikną z poniższego adresu. Tak czy inaczej, wszystkich niecierpliwych zapraszamy do ściągania.

Download: Wersja HDTV na MEGAUPLOAD, Torrent
Odcinek 12a TRUE ROUTE na MEGAUPLOAD
Pass: atarashii

Na wasze życzenie udostępniamy dwa dość przydatne programy:


PROGRAM SPRAWDZAJĄCY POPRAWNOŚĆ PLIKÓW.




PROGRAM WYMIENIAJĄCY DŹWIĘK MP3 NA AAC.

No comments: